Guus Joppen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Guus Joppen

Berichtdoor bertje » di 10 okt 2017, 20:57

mschr schreef:
Demtsjenko schreef:heeft niets met joppen te maken, maar ook jong ajax zal langzaam maar zeker de steun vanuit ajax 1 verliezen vanwege die 15 wedstrijden regel... die gaan dus ook nog wel puntjes verspelen...

De enige spelers die niet meer inzetbaar zullen zijn ver na de winterstop zijn Neres en Kluivert. Dan hou je met Jong Ajax nog een aanval over met Cassiera, Johnsen en Cerny. Veel beter dan de verdedigingen in de JL en ook veel en veel beter dan die van ons. jong Ajax wordt kampioen, tenzij ze dat niet willen bij Ajax.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die Johnsen niet een keer eerder overgeheveld wordt naar het eerste. Lijkt me veel beter dab Younes/Kluivert..
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor Danish Dynamite » wo 11 okt 2017, 22:18

De Kletskop schreef:
valkhof schreef:
Mark Ariaans schreef:Zonde weer. We zijn hem wel vaak kwijt zo.

dan krijgt heimloth ook zijn ritme, win win dus

Voor wie win-win ? Overduidelijk een Win-Verlies.

Het was anders wel mede de fantastische blok van Heinloth waardoor Delle de held kon worden in de laatste minuut....
Daarnaast viel hij gewoon wederom goed in en vind ik hem als verdediger momenteel weinig onder doen voor Joppen.
Danish Dynamite

Berichtdoor Nijmegen0413 » za 04 nov 2017, 19:37

Ook bij Guus houd het niet echt over. Vanuit Zimbabwe zag men die pass op van Kippersluis al aankomen, echter schat Guus hem compleet verkeerd in. Vind hem voetballend ook maar matig. Wellicht Sturing/Golla naar rechtsback of nu eindelijk een van de grootste landelijke talenten op rechtsback voor de leeuwen gooien?
Nijmegen0413

Berichtdoor Tiel » za 04 nov 2017, 19:55

Nijmegen0413 schreef:Ook bij Guus houd het niet echt over. Vanuit Zimbabwe zag men die pass op van Kippersluis al aankomen, echter schat Guus hem compleet verkeerd in. Vind hem voetballend ook maar matig. Wellicht Sturing/Golla naar rechtsback of nu eindelijk een van de grootste landelijke talenten op rechtsback voor de leeuwen gooien?

Zullen we anders gewoon met O-19 naar Doetinchem gaan?
Tiel

Berichtdoor Nijmegen0413 » za 04 nov 2017, 22:38

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ook bij Guus houd het niet echt over. Vanuit Zimbabwe zag men die pass op van Kippersluis al aankomen, echter schat Guus hem compleet verkeerd in. Vind hem voetballend ook maar matig. Wellicht Sturing/Golla naar rechtsback of nu eindelijk een van de grootste landelijke talenten op rechtsback voor de leeuwen gooien?

Heb je hem weer. Je kunt toch moeilijk zeggen dat Joppen iets toevoegt? Waarom zou je dan geen groot nationaal talent uit eigen jeugd de kans geven? Jij hebt volgens mij nog liever Ron de Groot op 10 dan Ferdi.
Nijmegen0413

Berichtdoor Tiel » za 04 nov 2017, 22:43

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:

Heb je hem weer. Je kunt toch moeilijk zeggen dat Joppen iets toevoegt? Waarom zou je dan geen groot nationaal talent uit eigen jeugd de kans geven? Jij hebt volgens mij nog liever Ron de Groot op 10 dan Ferdi.

Als Ferdi de ingeslagen weg doorzet wel ja.
Tiel

Berichtdoor mschr » za 25 nov 2017, 09:02

Puike goal. Maar gutteguttegut, wat is het een dramatisch zwakke verdediger. Hij wordt zelfs zoek gespeeld door de 14-jarige centrumverdediger van Jong Ajax, waardoor de jonge Amsterdammers de 2-2 voor het inblazen hadden.
mschr

Berichtdoor Ozzy123 » za 25 nov 2017, 09:37

mschr schreef:Puike goal. Maar gutteguttegut, wat is het een dramatisch zwakke verdediger. Hij wordt zelfs zoek gespeeld door de 14-jarige centrumverdediger van Jong Ajax, waardoor de jonge Amsterdammers de 2-2 voor het inblazen hadden.

Die aan de andere kant is niet heel veel beter, mochten we wat verkopen in de winterstop / geld over hebben dan zou ik daar als eerste gaan investeren.
Ozzy123

Berichtdoor Goffert » za 25 nov 2017, 10:10

mschr schreef:Puike goal. Maar gutteguttegut, wat is het een dramatisch zwakke verdediger. Hij wordt zelfs zoek gespeeld door de 14-jarige centrumverdediger van Jong Ajax, waardoor de jonge Amsterdammers de 2-2 voor het inblazen hadden.

:withstupid:
Ruben Ligeon zag ik laatst weer ergens meetrainen. Volgens mij bij Ajax. Laten we die maar in de winter transfervrij oppikken.
Goffert

Berichtdoor bertje » ma 27 nov 2017, 08:48

Hij heeft wel een handje in belangrijke goals maken ja. Fortuna, Jong Ajax, jong PSV (als Smits niet lag te blunderen)..
Eens(Y)
bertje

Vorige

Keer terug naar Spelers & Technische staf