Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11767
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
Sandertjuh85 schreef:
pjottr schreef:Snap er geen reet van, Gravenberch naar Reading :eek:
De tank.
Was een goede, had ik er hier nog graag bij gehad.
Hij maakte een beslissende fout, die tekenend voor het seizoen was en daarom vaak als voorbeeld wordt genomen van het degradatieseizoen. Verder was het echter een prima speler voor ons, die wel zijn beperkingen had, maar ook weer redelijk kwaliteiten had. Het is pech, dat hij door die ene fout het symbool voor het falen van dat seizoen was geworden, terwijl dat bij spelers als Castillion, Koolwijk en Jantscher veel meer terecht zou zijn geweest.
Tegenwoordig vinden sommigen alle spelers een welkome aanwinst. We zijn NEC en spelen in de Eredivisie, niet HHC Hardenberg.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door kingetje »

Beetje raar hoe Koolwijk hier afgeschilderd wordt. Het eerste anderhalf jaar van de twee jaar (en nog een paar weekjes) onder Pastoor ging het geweldig en was hij denk ik de beste/belangrijkste speler. Ik snap dat hij als speler laconiek/sloom oogde en dat mensen zich daar aan gaan ergeren als het een lange tijd voor geen meter loopt met het team, maar laten we dat eerste feit niet vergeten.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Jeffry74 »

kingetje schreef:Beetje raar hoe Koolwijk hier afgeschilderd wordt. Het eerste anderhalf jaar van de twee jaar (en nog een paar weekjes) onder Pastoor ging het geweldig en was hij denk ik de beste/belangrijkste speler. Ik snap dat hij als speler laconiek/sloom oogde en dat mensen zich daar aan gaan ergeren als het een lange tijd voor geen meter loopt met het team, maar laten we dat eerste feit niet vergeten.
Inderdaad. Koolwijk heeft een slecht laatste jaar gehad, maar was daarvoor ook voor mij je beste speler.
Goh wat liepen we hier te klagen toen Koolwijk een tijdje geblesseerd was en gelijk al het voetbal uit de ploeg verdween.

Koolwijk was destijds een prima speler voor ons.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

De hekel aan Koolwijk kwam eigenlijk vooral door Pastoor die hem als lieveling had. Als een van de eerste zetten hem meteen aanvoerder willen maken ipv Babos zette meteen al de toon. Daarnaast heeft ie z'n uitstraling ook niet mee. Voor de rest een behoorlijke voetballer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Zijn rode kaart tegen Heracles heeft hem in het verdomhoekje gebracht. In een duel dat gewonnen had moeten en kunnen worden, kwamen we in de slotfase op 1-2 achter en vervolgens solliciteerde Koolwijk nadrukkelijk naar zijn tweede gele kaart, die hij ook prompt ontving. Dat heeft kwaad bloed gezet. Maar voor de rest was Koolwijk heel belangrijk voor NEC. Zonder hem presteerden we doorgaans aanzienlijk slechter. Koolwijk zie ik dan ook graag terugkeren.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Sandertjuh85 »

Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

Sandertjuh85 schreef:Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.
Ritzmaier? Die was er toen nog niet. Volgens mij kregen alleen Koolwijk en Rens rood toch?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

n23
Berichten: 914
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door n23 »

Legendario schreef:
Sandertjuh85 schreef:Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.
Ritzmaier? Die was er toen nog niet.
Speelde die toen niet gewoon nog bij Cambuur?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13386
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Pol »

n23 schreef:
Legendario schreef:
Sandertjuh85 schreef:Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.
Ritzmaier? Die was er toen nog niet.
Speelde die toen niet gewoon nog bij Cambuur?
yep, en kreeg rood idd

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.
Verrek! Je hebt gelijk! Het gebeurde in de 1-1 tegen Cambuur. Een must-winwedstrijd en trouwens ook een erg houterige actie van Rens bij diens rode kaart.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

Pol schreef:
n23 schreef:
Legendario schreef:
Sandertjuh85 schreef:Nou ga ik niet alles nazoeken. Maar volgens mij heeft hij alleen een rode kaart tegen Cambuur gekregen. Net zoals van Eijden die wedstrijd en Ritzmaier.
Ritzmaier? Die was er toen nog niet.
Speelde die toen niet gewoon nog bij Cambuur?
yep, en kreeg rood idd
Ah, dat kan ook inderdaad!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Frans »

Arno Arts weg bij Willem II.
NECTheBest

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door DR »

En Kelle Roos in een vol Wembley met AFC Wimbledon gepromoveerd naar de second division.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

... waar hij mag spelen tegen de MK Dons.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jsentani »

mschr schreef:... waar hij mag spelen tegen de MK Dons.
Met hopelijk ook The Beast er weer bij.
Is trouwens transfervrij op te halen bij Wimbledon, 102 kg schoon aan de haak. Prachtig cult figuur, zeker na zijn doelpunt gisteren en tegen liverpool vorig seizoen.
Gaf gisteren een heerlijk interview na afloop van de play off wedstrijd: https://www.youtube.com/watch?v=0Wn0DTeZsxs
Geen ingestudeerd voorspelbaar praatje maar echte beleving.

Afbeelding
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Abderrahim Loukili die afgelopen zomer van Lienden kwam voor de beloften en in de winterstop naar IJsselmeervogels vertrok, gaat weer terug naar Lienden.
De bij de beloften weggestuurde Nabil Haddouzi was recent op proef bij FC Twente voor het beloftenteam.
Cihat Celik wil nog niet op een aanbod van FC Oss ingaan en schermt met Turkse interesse.
Kalle Johnsson zou in de belangstelling van Guingamp staan.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door MojoMojo »

burp schreef:Abderrahim Loukili die afgelopen zomer van Lienden kwam voor de beloften en in de winterstop naar IJsselmeervogels vertrok, gaat weer terug naar Lienden.
De bij de beloften weggestuurde Nabil Haddouzi was recent op proef bij FC Twente voor het beloftenteam.
Cihat Celik wil nog niet op een aanbod van FC Oss ingaan en schermt met Turkse interesse.
Kalle Johnsson zou in de belangstelling van Guingamp staan.
Ik denk dat Cihat Celik heel snel op dat bod van FC Oss in moet gaan..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door illestyl »

MojoMojo schreef:
burp schreef:Abderrahim Loukili die afgelopen zomer van Lienden kwam voor de beloften en in de winterstop naar IJsselmeervogels vertrok, gaat weer terug naar Lienden.
De bij de beloften weggestuurde Nabil Haddouzi was recent op proef bij FC Twente voor het beloftenteam.
Cihat Celik wil nog niet op een aanbod van FC Oss ingaan en schermt met Turkse interesse.
Kalle Johnsson zou in de belangstelling van Guingamp staan.
Ik denk dat Cihat Celik heel snel op dat bod van FC Oss in moet gaan..
Niet als je 100k in Turkije kan gaan verdienen. Ze geilen daar op Europese Turken en de salarissen liggen daar veel hoger. Helemaal als je de Turkse eerste divisie met die van ons gaat vergelijken.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Frans »

Ja, alleen moeten ze maar afwachten of ze betaald krijgen.....
NECTheBest

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Poort5 »

mschr schreef:Zijn rode kaart tegen Heracles heeft hem in het verdomhoekje gebracht. In een duel dat gewonnen had moeten en kunnen worden, kwamen we in de slotfase op 1-2 achter en vervolgens solliciteerde Koolwijk nadrukkelijk naar zijn tweede gele kaart, die hij ook prompt ontving. Dat heeft kwaad bloed gezet. Maar voor de rest was Koolwijk heel belangrijk voor NEC. Zonder hem presteerden we doorgaans aanzienlijk slechter. Koolwijk zie ik dan ook graag terugkeren.
Vooral zijn corners waren om van te smullen.....

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12641
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Curva »

Allereerst dank die uitgaat naar Hans Hebbink die deze foto heeft gemaakt!
Nu de vraag: staand van links naar rechts en zittend van links naar rechts.....wie kent ze allemaal?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

Dat moet een kolfje naar mschr´s hand zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Legendario schreef:Dat moet een kolfje naar mschr´s hand zijn.
Mwah... de foto heeft een te lage resolutie. Ik zie alleen maar pixels... Derde van links Carlos van Wanrooy, flink wat verder naar rechts Rutger Worm, op de middenlijn Maurice Gubbels, zittend helemaal links Van Wijnhoven, Wimke Meijers, even verder naar rechts vd Heijden, even verder naar rechts Bicentini, even verder naar rechts Luuk Maes, even verder naar rechts Pavel Mikhailevitsj, helemaal rechts iemand die in de verte lijkt op het slangenmens Tini van Reeken.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
Legendario schreef:Dat moet een kolfje naar mschr´s hand zijn.
Mwah... de foto heeft een te lage resolutie. Ik zie alleen maar pixels... Derde van links Carlos van Wanrooy, flink wat verder naar rechts Rutger Worm, op de middenlijn Maurice Gubbels, zittend helemaal links Van Wijnhoven, Wimke Meijers, even verder naar rechts vd Heijden, even verder naar rechts Bicentini, even verder naar rechts Luuk Maes, even verder naar rechts Pavel Mikhailevitsj, helemaal rechts iemand die in de verte lijkt op het slangenmens Tini van Reeken.
Doet google het niet?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38470
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:Dat moet een kolfje naar mschr´s hand zijn.
Mwah... de foto heeft een te lage resolutie. Ik zie alleen maar pixels... Derde van links Carlos van Wanrooy, flink wat verder naar rechts Rutger Worm, op de middenlijn Maurice Gubbels, zittend helemaal links Van Wijnhoven, Wimke Meijers, even verder naar rechts vd Heijden, even verder naar rechts Bicentini, even verder naar rechts Luuk Maes, even verder naar rechts Pavel Mikhailevitsj, helemaal rechts iemand die in de verte lijkt op het slangenmens Tini van Reeken.
Doet google het niet?
Pff... de fotograaf komt met beroerde kwaliteit foto's aankakken. Kenners hebben scherpe foto's nodig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten