John Goossens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door diablo »

mschr schreef:
EK schreef: 1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
Hoezo slecht over NEC? Zie je 8.000 supporters bij de eerste training van NEC staan? Feyenoord leeft meer dan NEC. Da's een gegeven. Dat heeft niks met beledigen ofzo te maken.
nee....maar iedereen weet dat rotterdam ruim 600.000 inwoners telt en Nijmegen 160.000, bijna 4 keer zoveel. feyenoord telt 50.000 supporters en NEC 15.000, was Nijmegen 4 keer zo groot was dat 60.000 geweest, hadden er bij NEC 8000 supporters gestaan hadden dat er bij feyenoord er 26.000 moeten zijn...
Maar goed...laat ik me tegen beter weten in weer meeslepen in dat eeuwige gelul en gestook van die gast, zò jammer van zo`n goed forum dat hij nog altijd niet een levenslange ban heeft.... :pukeface:

on toppic: snap niet dat zo`n jongen zoiets zegt? goeie opstap van carriere gehad en nooit (collectief) slecht behandeld, door vele zelfs als favoriet gezien...
Kan toch alleen maar onzekerheid zijn? zoiets als dat elke puber tegen z`n nieuwe vriendinnetje zegt dat de vorige lelijk was maar hij haar stiekem toch wel mist..
was getekend....

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Harold Bastiaans »

Ik zie werkelijk niet waarom hij onze club beledigd, we kunnen het zien vandaag, volgens de hierboven omschreven berekening zullen er dus 2000 mensen naar Lent gaan op de fiets.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door CHEF »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ik zie werkelijk niet waarom hij onze club beledigd, we kunnen het zien vandaag, volgens de hierboven omschreven berekening zullen er dus 2000 mensen naar Lent gaan op de fiets.
Ik pak de auto wel.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Harold Bastiaans »

diablo schreef:
mschr schreef:
EK schreef: 1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
Hoezo slecht over NEC? Zie je 8.000 supporters bij de eerste training van NEC staan? Feyenoord leeft meer dan NEC. Da's een gegeven. Dat heeft niks met beledigen ofzo te maken.
nee....maar iedereen weet dat rotterdam ruim 600.000 inwoners telt en Nijmegen 160.000, bijna 4 keer zoveel. feyenoord telt 50.000 supporters en NEC 15.000, was Nijmegen 4 keer zo groot was dat 60.000 geweest, hadden er bij NEC 8000 supporters gestaan hadden dat er bij feyenoord er 26.000 moeten zijn...
Maar goed...laat ik me tegen beter weten in weer meeslepen in dat eeuwige gelul en gestook van die gast, zò jammer van zo`n goed forum dat hij nog altijd niet een levenslange ban heeft.... :pukeface:

on toppic: snap niet dat zo`n jongen zoiets zegt? goeie opstap van carriere gehad en nooit (collectief) slecht behandeld, door vele zelfs als favoriet gezien...
Kan toch alleen maar onzekerheid zijn? zoiets als dat elke puber tegen z`n nieuwe vriendinnetje zegt dat de vorige lelijk was maar hij haar stiekem toch wel mist..
En hoeveel mensen waren er op onze eerste training Diablo? 2000?
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door OAFFERE »

Feyenoord-trainer Ronald Koeman is niet heel fijn begonnen aan het nieuwe jaar. De oefenmeester weet dat hij Ruben Schaken moet missen bij de hervatting van de competitie, tijdens de eerste training viel zijn 'vervanger' John Goossens ook uit met fysiek ongemak. Nieuwe knieklachten zetten mogelijk een streep door zijn trainingskamp in Marbella, vrijdag onderzoekt orthopeed Rien Heijboer de knie om uitsluitsel te bieden.

"Dit is een enorme tegenvaller", zegt Goossens in het Algemeen Dagblad. "De knie had nog nooit zo lekker aangevoeld. Maar tijdens de training kreeg ik opeens toch weer last. Ik dacht eerst dat het kapsel na tien dagen vakantie misschien even tijd nodig had om op te starten. Maar het ging niet meer weg."

"Dit is echt vreselijk balen, ik zit er heel erg mee", vervolgt de linkspoot zijn verhaal. "Ik wil zo graag, maar die knie werkt niet mee." De voormalig speler van Ajax en NEC dacht van de problemen verlost te zijn en was voor Koeman een mogelijke vervanger van Schaken als linksbuiten, ondanks het feit dat hij liever als middenvelder speelt. Goossens speelde tot nu toe slechts één competitieduel voor de Rotterdammers

Heeft niet alleen bij ons te maken met fysiek ongemak

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door DJTEEF! »

Buiten het feit dat John een hele matige voetballer is, is hij ook nog eens mega-blessuregevoelig. Ik mis hem niet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door pjottr »

:withstupid:


Blijft de man die ooit namens NEC het doelpunt van het jaar heft gemaakt.
Daar blijft het ook bij.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door bertje »

pjottr schreef:
DJTEEF! schreef:Buiten het feit dat John een hele matige voetballer is, is hij ook nog eens mega-blessuregevoelig. Ik mis hem niet.
:withstupid:


Blijft de man die ooit namens NEC het doelpunt van het jaar heft gemaakt.
Daar blijft het ook bij.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Janssen »

DJTEEF! schreef:Buiten het feit dat John een hele matige voetballer is, is hij ook nog eens mega-blessuregevoelig. Ik mis hem niet.
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik gun dit de "man van glas" wel....

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Keizerstad1994 »

Janssen schreef:
DJTEEF! schreef:Buiten het feit dat John een hele matige voetballer is, is hij ook nog eens mega-blessuregevoelig. Ik mis hem niet.
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik gun dit de "man van glas" wel....
Publiek zal wel weer de schuld krijgen...

Mis m(voetbaltechnisch gezien ook) niet.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Biarmicus »

Voegt niks toe aan het veldspel, is door zijn goddelijke linkershot alleen wel goed voor zo'n 5 á 7 doelpunten per seizoen.

Gebruikersavatar
De snor
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 22 jul 2012, 13:18
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door De snor »

Biarmicus schreef:Voegt niks toe aan het veldspel, is door zijn goddelijke linkershot alleen wel goed voor zo'n 5 á 7 doelpunten per seizoen.
Onder Vloet speelde hij toch meer dan behoorlijk...
Vooral in het seizoen dat Vleminckx topscorer werd, was Goossens belangrijk.
Clubliefde bestaat niet meer.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door burp »

De snor schreef:
Biarmicus schreef:Voegt niks toe aan het veldspel, is door zijn goddelijke linkershot alleen wel goed voor zo'n 5 á 7 doelpunten per seizoen.
Onder Vloet speelde hij toch meer dan behoorlijk...
Vooral in het seizoen dat Vleminckx topscorer werd, was Goossens belangrijk.
nooit een vaste basisplaats gehad dus echt belangrijk is hij nooit geweest. Aantal mooie goals en een fraaie trap verbloemden echter een hoop.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Danish Dynamite »

Het is wel altijd iets met feijenoord en NEC spelers die na de overstap van de ene blessure in de andere vallen... :biggrin:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door bertje »

Johnny Goossens was ook niet bepaald populair bij de supporters, wat natuurlijk volstrekt logisch, wat een matige voetballer op zijn trap na. Had hier perfect mee kunnen doen op het middenveld..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Arjan van Hout »

bertje schreef:Johnny Goossens was ook niet bepaald populair bij de supporters, wat natuurlijk volstrekt logisch, wat een matige voetballer op zijn trap na. Had hier perfect mee kunnen doen op het middenveld..
heb je niet gezien dat hij er voor spek en bonen bijstond afgelopen weekend? die jongen is te slecht voor feyenoord, die jongen is te slecht voor nec en die jongen is te slecht voor helmond sport........

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
bertje schreef:Johnny Goossens was ook niet bepaald populair bij de supporters, wat natuurlijk volstrekt logisch, wat een matige voetballer op zijn trap na. Had hier perfect mee kunnen doen op het middenveld..
heb je niet gezien dat hij er voor spek en bonen bijstond afgelopen weekend? die jongen is te slecht voor feyenoord, die jongen is te slecht voor nec en die jongen is te slecht voor helmond sport........
Hear, hear! Compleet mee eens!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:
bertje schreef:Johnny Goossens was ook niet bepaald populair bij de supporters, wat natuurlijk volstrekt logisch, wat een matige voetballer op zijn trap na. Had hier perfect mee kunnen doen op het middenveld..
heb je niet gezien dat hij er voor spek en bonen bijstond afgelopen weekend? die jongen is te slecht voor feyenoord, die jongen is te slecht voor nec en die jongen is te slecht voor helmond sport........
Ik bedoel dat hij qua niveau wel vergelijkbaar is met onze middenvelders, ook niveau Helmond sport.. Goossens is een drol van een voetballer.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

John Goossens gaat naar Poona (India). Ramses Shaffey en Jan Foudraine zullen trots op hem zijn!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door T.I.G.O. »

En wat te denken van john,paul,george en ringo?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Jamaar, die waren aanhanger van de Maharishi. Die zat niet in Poona, dacht ik. Bhagwan Sri Rashneesj zat met zijn in oranje gehulde sannyasins in Poona. De kans voor Goossens om alsnog in Oranje te komen.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Frans »

Zal ise zich samen met Hans Mulder en Pavel Cmovs laten naturaliseren?
NECTheBest

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Frans schreef:Zal ise zich samen met Hans Mulder en Pavel Cmovs laten naturaliseren?
Zou goed nieuws zijn voor India. De Indiërs staan op de 159ste plaats in de FIFA-ranking. Nog onder Malta en Indonesië.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door burp »

mschr schreef:
Frans schreef:Zal ise zich samen met Hans Mulder en Pavel Cmovs laten naturaliseren?
Zou goed nieuws zijn voor India. De Indiërs staan op de 159ste plaats in de FIFA-ranking. Nog onder Malta en Indonesië.
wat wil je met Wim Koevermans aan het roer.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Ron Delgado »

burp schreef: wat wil je met Wim Koevermans aan het roer.
Volgens mij is hij daar onlangs vertrokken.
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jota en 27 gasten