Dennis Gentenaar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door pjottr »

Hoezo waan van de dag .....

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7328
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Keizerstad1994 »

pjottr schreef:Hoezo waan van de dag .....
Als er iets niets de waan van de dag is is het wel de uitspraak dat Kalle een (veel) betere keeper is dan Dennis. Kalle heeft fouten gemaakt, maar meer punten gepakt dan verloren, terwijl Gentenaar in de redelijk korte periode relatief meer fouten maakte.
'Justice knows every mans number'

Haatmeneer
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 17 jan 2014, 20:33
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Haatmeneer »

Exact. Was sowieso geen voorstander van de keeperswisseling. Toch was het voor Kalle beter even een paar wedstrijden rust te hebben, zoals hij zelf aangaf, nu is hij weer klaar om eerste doelman te zijn.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door illestyl »

Haatmeneer schreef:Met alle respect voor Gentenaar hoop ik toch dat Kalle de rest van de nacomp keept.
Je had Kalle ook nooit moeten wisselen. Had zo maar eens einde NEC carriere kunnen beteken en kapitaal vernietiging. Daarnaast, wat je Gentenaar nu hebt 'aangedaan' is ook niet fijn; niet iedereen gaat hem herinneren om zijn eerste periode. Ik zeg het al sinds de voorbereiding en sinds ik hem heb zien keepen bij Almere, Gentenaar is een prima back-up maar niets meer dan dat.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Tiel »

illestyl schreef:
Haatmeneer schreef:Met alle respect voor Gentenaar hoop ik toch dat Kalle de rest van de nacomp keept.
Je had Kalle ook nooit moeten wisselen. Had zo maar eens einde NEC carriere kunnen beteken en kapitaal vernietiging. Daarnaast, wat je Gentenaar nu hebt 'aangedaan' is ook niet fijn; niet iedereen gaat hem herinneren om zijn eerste periode. Ik zeg het al sinds de voorbereiding en sinds ik hem heb zien keepen bij Almere, Gentenaar is een prima back-up maar niets meer dan dat.
Voor de zoveelste keer, wat nu als Kalle dit zelf heeft aangegeven. Die jonge jongen maakt 2 fouten en bij thuiskomst kreeg een club icoon de blikjes bier om de oren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
illestyl schreef:
Haatmeneer schreef:Met alle respect voor Gentenaar hoop ik toch dat Kalle de rest van de nacomp keept.
Je had Kalle ook nooit moeten wisselen. Had zo maar eens einde NEC carriere kunnen beteken en kapitaal vernietiging. Daarnaast, wat je Gentenaar nu hebt 'aangedaan' is ook niet fijn; niet iedereen gaat hem herinneren om zijn eerste periode. Ik zeg het al sinds de voorbereiding en sinds ik hem heb zien keepen bij Almere, Gentenaar is een prima back-up maar niets meer dan dat.
Voor de zoveelste keer, wat nu als Kalle dit zelf heeft aangegeven. Die jonge jongen maakt 2 fouten en bij thuiskomst kreeg een club icoon de blikjes bier om de oren.
En dat is natuurlijk ook gebeurd. Die jongen is in bescherming genomen!

Haatmeneer
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 17 jan 2014, 20:33
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Haatmeneer »

Dat lijkt mij ook, en volgens mij is het, voor hem, ook beter geweest. Toch lijkt het me nu duidelijk dat we aan Kalle een betere hebben.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32812
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door bertje »

Keizerstad1994 schreef:
pjottr schreef:Hoezo waan van de dag .....
Als er iets niets de waan van de dag is is het wel de uitspraak dat Kalle een (veel) betere keeper is dan Dennis. Kalle heeft fouten gemaakt, maar meer punten gepakt dan verloren, terwijl Gentenaar in de redelijk korte periode relatief meer fouten maakte.
:withstupid: helemaal meejeens, met alle respect voor Dennis natuurlijk, een absolute NEC-held en icoon!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door necnmgn »

Tiel schreef:
illestyl schreef:
Haatmeneer schreef:Met alle respect voor Gentenaar hoop ik toch dat Kalle de rest van de nacomp keept.
Je had Kalle ook nooit moeten wisselen. Had zo maar eens einde NEC carriere kunnen beteken en kapitaal vernietiging. Daarnaast, wat je Gentenaar nu hebt 'aangedaan' is ook niet fijn; niet iedereen gaat hem herinneren om zijn eerste periode. Ik zeg het al sinds de voorbereiding en sinds ik hem heb zien keepen bij Almere, Gentenaar is een prima back-up maar niets meer dan dat.
Voor de zoveelste keer, wat nu als Kalle dit zelf heeft aangegeven. Die jonge jongen maakt 2 fouten en bij thuiskomst kreeg een club icoon de blikjes bier om de oren.
Hij heeft het inderdaad zelf ook aangegeven :tu:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Tim Janssen »

heeft ook kritiek weer geuit en denk het zelfde als vele van ons en terecht

Zonde om zo,n man geen waardig afscheid te kunnen geven

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Tim Janssen »

De groep zal uit elkaar vallen, maar ik weet niet of dat nou zo erg is"

Dennis Gentenaar heeft met de degradatie van NEC afscheid genomen van zijn leven als prof. Vanaf de tribune zag de geblesseerde doelman zijn ploeg met 1-3 verliezen van Sparta. Daardoor is afdaling naar de Jupiler League een feit.


Gentenaar was na afloop van het duel kritisch op de spelersgroep. "Buiten het veld liep het allemaal prima, maar in het veld hebben we elkaar dit seizoen nooit echt gevonden. Het was een heel lastig jaar", zei de goalie tegen NU.nl.

"Door de degradatie zal de spelersgroep uit elkaar vallen en zullen veel spelers NEC verlaten", vervolgde de 38-jarige goalie. "Maar ik weet niet of dat nou zo negatief is. Ook als we ons hadden gehandhaafd had er een hele hoop moeten gebeuren."

Gentenaar stopt met keepen, maar wil graag op een andere manier nog iets voor NEC doen. Na de degradatie is zijn toekomst echter ongewis. "Ik zou heel graag iets voor de club betekenen om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk weer op het oude niveau zijn. Of daar nu nog plaats voor is weet ik niet."

semnec
Berichten: 686
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door semnec »

Beleef de afscheidswedstrijd van Dennis Gentenaar tijdens de Open Dag

Begin augustus sluit N.E.C. de voorbereiding van het seizoen 2014-2015 op bijzondere wijze af. Traditiegetrouw wordt er natuurlijk weer een Open Dag gehouden, maar de dag zal deze keer geheel in het teken staan van een N.E.C.-held die een punt zet achter zijn voetbalcarrière. Op 3 augustus speelt Dennis Gentenaar zijn allerlaatste wedstrijd in het rood-groen-zwart.
Foto
De Open Dag vindt dit keer plaats op het stadionplein en in het Goffertstadion. Je bent vanaf 12.00 uur van harte welkom. Hieronder vind je een alvast een overzicht van de belangrijkste hoogtepunten uit het programma:
Programma
13.30 uur Optreden Ronnie Ruysdael - Hoofdpodium stadionplein
14.00 uur Spelerspresentatie - Hoofdpodium stadionplein
15.30 uur Aanvang afscheidswedstrijd Dennis Gentenaar - Goffertstadion


Onder het genot van een hapje en een drankje kun je je de hele dag vermaken met diverse activiteiten buiten het bovenstaande programma om:
Onthulling wall of fame Eer Je Helden
In september 2013 startte N.E.C. het project Eer Je Helden om clubhelden uit het verleden een waardige plaats in het Goffertstadion te geven. N.E.C. wil haar historische betekenis met veel trots uitdragen en vereeuwigen. In oktober 2013 werden er elf helden gekozen en zondag 3 augustus wordt de eerste held op de wall of fame onthuld! Kunstenaar Marco van der Bol maakte de schildering en onthuld hem om 15.00 uur op het SV-plein. Kijk ook op zijn website www.marcovanderbol.nl.

Voetvolleyen met Good Old N.E.C.
Durf jij het aan tegen een aantal oude rotten in het vak? Speel met minimaal twee personen een potje voetvolley tegen Patrick Koolen of Arjan Ebbinge en smash de heren van de baan af.

Bossaball, Bubbelbal, tafelvoetbal, hardste schot en pannavoetbal
Ook voor de jonge supporters is er genoeg te doen. Rondom het stadion staan er weer diverse spellen en attracties voor de N.E.C. Juniors en de N.E.C. Squad. Bij Bossaball combineer je het beste van voetbal, volleybal en turnen op een opblaasbaar speelveld met trampolines. Zin in nog meer actie? Kruip in de grote plastic luchtbubbel en rennen maar.

Op het stadionplein en in het stadion
Vanaf 12.00 uur tot 14.00 uur zullen er rondleidingen gegeven worden door het hele stadion. Neem op het stadionplein een kijkje in de spelersbus of scoor het nieuwe wedstrijdtenue van seizoen 2014-2015! Op het plein wordt er traditiegetrouw ook weer tweedehands kleding verkocht. Bij de infostand van supporterszaken kun je kaarten kopen voor de eerste thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven (10-08-2014) of op het nippertje nog een seizoenkaart aanschaffen.

De 200ste afscheidswedstrijd van Dennis Gentenaar
We sluiten de Open Dag spetterend en groots af. Dennis Gentenaar maakte in mei 2014 bekend een punt achter zijn keeperscarrière te zetten. Maar N.E.C. laat hem zijn loopbaan natuurlijk niet afsluiten met een blessure en degradatie en al helemaal niet met 199 wedstrijden die hij officieel voor N.E.C. speelde! Daarom komt Dennis nog één keer in actie in zijn 200ste wedstrijd voor N.E.C. De tegenstander? De N.E.C.'ers van het seizoen 2002-2003. Wij zijn nu al benieuwd in welk team Jeffrey Leiwakabessy wordt ingedeeld! Het programma begint om 15.30 uur met een optreden van DJ Marc Simz. Er wordt afgetrapt om 16.00 uur onder leiding van arbiter Roelof Luinge. Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door Supportersvereniging N.E.C. Mis de wedstrijd niet en geef Dennis het afscheid dat hij verdient!

Koop je wedstrijdkaart, doneer direct aan het goede doel en win een wedstrijdshirt!
Dennis wil met de organisatie van deze wedstrijd graag een bijdrage leveren aan een goed doel.
Daarom heeft hij ervoor gekozen om de opbrengst van de wedstrijd te doneren aan Stichting Stamceldonorbank Europdonor Nijmegen (www.stamceldonor.nl). Kaarten kosten €5,00 en zijn vanaf woensdag 2 juli te verkrijgen in de online ticketshop en bij de stadionreceptie. Tevens maak je kans op één van de wedstrijdshirts van deze bijzondere wedstrijd. De winnaars worden in de rust bekend gemaakt en ontvangen het shirt na afloop van de betreffende speler.

Stuur jouw boodschap voor Dennis Gentenaar in
We willen Dennis graag een onvergetelijk cadeau aanbieden vanuit alle supporters. Heb jij een boodschap, afscheidsgroet, lied, wens of misschien wel je mooiste moment of herinnering met of van Dennis. Stuur jouw filmpje in (max. 1 minuut, opname in brede stand) onder vermelding van 'Afscheid Dennis Gentenaar' naar info@nec-nijmegen.nl en wie weet wordt jouw filmpje wel op de led-wall in het stadion vertoond! De rest van alle inzendingen zal aan Dennis aangeboden worden namens alle supporters.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door burp »

verdient zeker een mooier afscheid, maar wat een geleuter over die 200.
Gaat ie eigenlijk nog wat doen bij NEC?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door Arjan van Hout »

Samen met potje toch nog een club gevonden :wink:

http://touch.metronieuws.nl/sport/glenn ... vR1Hh522g/

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door rooie »

Eniesee schreef:Samen met potje toch nog een club gevonden :wink:

http://touch.metronieuws.nl/sport/glenn ... vR1Hh522g/
Samen met Santi Kolk, Nicky Hofs, èn Theo Janssen .... :eek: :eek: :eek:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dennis Gentenaar

Bericht door vak Oost »

rooie schreef:
Eniesee schreef:Samen met potje toch nog een club gevonden :wink: http://touch.metronieuws.nl/sport/glenn ... vR1Hh522g/
Samen met Santi Kolk, Nicky Hofs, èn Theo Janssen .... :eek: :eek: :eek:
Het verschil tussen supporters over en weer en van voetballers over en weer in een notedopje
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten